Sunday 26 April 2015

Idea Door Gift Paling Murah - Budget Habis-Habisan

Oleh kerana keluarga saya ini masing-masingnya mempunyai tanggungjawab masing-masing dan tidak mampu membantu dari segi keewangan, hanya diri sendiri sahaja yang berusaha mencari ewang nya...namun yang lain sememangnya mampu dari segi pertolongan mental dan fizikal...hahhahhah. Akan saya kerah dia orang nanti. Ekekkekeekekekke...

Majlis tunang belum buat lagi..hahahha...saya dok gedik nak cari doorgift budget masa nikah nanti. Oh ya! saya xde buat Majlis Kahwin yang besar2. Sekadar cukup2 untuk kaum keluarga rapat dan Kawan2 sahaja. Xde Bersanding. Cukupla Pelamin simple untuk bergambar dan buat kenangan.

Ok ok...xnak melalut tak tentu pasal...let's think camne aku nak cari doorgift murahh nie. Ok so bagi senarai dulu.

1. Nak doorgift Makanan - Senang Hadam

     a) Muffin/ Apam Polkadot
        - Gambar ambik kat google. Sori ye kalo tercopy...hikhikhikhik
Muffin Banana/Pisang








Apam Polkadot




           b) Bahulu - Senang cari kan

Bahulu
2. Kotak Doorgift

   Boleh dapat kat sini kot. Terjumpa Kotak cantik.
   http://cenderahatiperkahwinan.net/door-gift-murah-dengan-harga-borong






Jang jang...ok dah siapp... Budget, nanti sambung...nak pikir duluu!!

0 comments:

Post a Comment