Sunday 1 February 2015

MN Kiss Proof Lipstick


MN Lipstick dah restock! 10/08/2015 ( Promosi Sehingga 31 August 2015 )
Nik dah restock MN lipstick. Sempena hari kemerdekaan. Nik nak bagi special offer! Nik dah restock favourite color. Color merah Hati ngan color merah menyerlah.

No.2 , No.3 , No.10 , No.11, No.13 dan No.18

Warna lain also available. 1pcs (RM 8), 2pcs (RM15), 3pcs (RM20). Postage RM 6. Beli 6pcs atau lebih will free postages.

Grab now. Macam biasa wassap Nik 018-9894560 atau follow my IG "nikyusrina"



Orang sekarang dok menggila beli MN Kiss Proof Lipstick. Heheheheheh. Tak kurang jugak saya. 1st beli kat kawan....best pakai dier wlaupun lipstick ni jenis kering tapi bibir xmerekah walaupun pkai sehari.

So dari pada situ adanya idea nak jual nie...jeng jeng jeng!

Sesapa nk lipstick murah area shah alam/pj/klang dapatkan dari saya (RM 10- Harga biasa)- 0189894560 Nik
Kalau nak test warna pon boleh. Call la saya dan Jumpa la saya kat mana2. Saya sedia bagi untuk mencuba.



Keistimewaan Lipstick MN Kiss Proof
- Ada 19 jenis colour matte
- Tahan selama 24jam sehari
- Kalis air ( kena gunakan make up removal )


Cara Penggunaaan
 - Sapukan pada bibir dengan teliti ngan menggunakan jari atau tangan dari bekas gincu
 - Untuk kesan yang lebih tampak seksi dan cantik, gunakan pengilat bibir









0 comments:

Post a Comment